Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» кожен покупець має право обміняти товар або повернути його і отримати назад гроші, якщо:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, гарантійний талон.

Дивитися Закон про захист прав споживачів
Перелік товарів які не підлягають обміну/поверненню

При обміні або поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний або касовий чек, або інший підтверджуючий оплату зазначеного вироби документ. Якщо в гарантійний період виріб не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, необхідно надати висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік».

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару вартість доставки і занесення не повертається. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця!